Новина
Ивайло Михайлов с дебют в "Хофманови разкази"

Солистът на Опера Пловдив - Ивайло Михайлов, прави дебют в ролята а Хофман, която е една от най-сложните в теноровия репертоар. В операта Офенбах представя самия писател Хофман като като герой в драмата. В една пиянска нощ извън града, Хофман разказва как е преследвал (и изгубил) три невъзможни момичета: Олимпия- механична кукла, която само в очите на Хофман е жив човек; Жулиета – куртизанка, която открадва отражението на Хофман; и Антония – момиче, което буквално пее до смърт.
Въпреки многобройните си гастроли в чужбина, Ивайло Михайлов успя да подготви партията на Хофман, в която ще дебютира на 22 ноември. За своите ангажименти тенорът споделя: „Получих покана да пея в Сполето, Италия, в операта на Джузепе Верди „Бал с маски“. Премиерата се състоя в края на месец септември. Сполето ми стана много близък и вторият най-любим град след Пловдив, и аз с удоволствие се завръщам отново и отново на тази прекрасна сцена. Оперният спектакъл се реализира от един млад и много качествен състав.
Чувствам се изключително добре във Вердиевия репертоар. Това е единадесетата ми главна роля в опера на Джузепе Верди. Миналата година дебютирах на сцената в Сполето в ролята на Рудолфо в операта „Бохеми”.
Наскоро се завърнах от Япония, където в едни от най-големите зали представихме спектакъла „Бохеми“. За мен беше огромно удоволствие да пея с една от любимките на Клаудио Абадо – Кармела Ремиджо, която прави световна кариера. Тя е изключителен глас и много приятен партньор. За пореден път се убеждавам, че колкото е по-голям един артист, толкова е по-земен по характер. Това е изключително важно при представянето на всяка една роля, защото колкото отношенията с хората са по-естествени, толкова по-искрен си и на самата сцена, а публиката усеща тези неща. Надявам се с всичко научено до момента в България да започна да се представям във все по-големи театри в чужбина. Пиковият момент до сега в кариерата ми беше през миналата година в Каляри, където пях в операта „Черевички“ на Чайковски, под диригентството на маестро Донато Ренцети, асистент на Рикардо Мути. Този оперен спектакъл беше заснет и се излъчи по италианската телевизия RAI. Правя всичко по силите си да продължавам да поддържам това ниво.”