Детайли

времетраене 100 минути
език Английски
субтитри Български

Веселка Кунчева пренася историята за последните дни на Исус и неговия сблъсък с Юда Искариотски в едно мрачно постапокалиптично бъдеще с мътна вяра и срив на морала, в което обезвереното човечество търси отново своя Месия. С характерните за стила си силно визуални изразни средства тя изследва безкрайния цикъл на вяра и отричане. „Това, което виждам в тази рок опера не е просто болезнено въздействаща музика. В нея има пророчество, което ние като съвременни творци сме длъжни да видим,” споделя Веселка Кунчева. Сценографията  на Мариета Голомехова допълва режисьорската концепция като пресъздава подземен град-гробище, олицетворяващ  "бездомието" на света,  в който живеем. За спектакъла тя изработва и уникален венец, но не от тръни, а от парчета стъкло.
По споразумение с The Really Useful Group Ltd.

 

 

 

Творчески екип

Веселка Кунчева
Веселка Кунчева
Режисьор
Константин Добройков
Константин Добройков
Диригент - постановчик
Мариета Голомехова
Мариета Голомехова
Сценограф
Явор Кунчев
Явор Кунчев
Хореограф
Цветан Цветков
Цветан Цветков
Диригент на хора

С участието на

Хор
Опера Пловдив
Оркестър
Опера Пловдив
Балет
Опера Пловдив

Свързани Представления

Мюзикъл

Маршал Брикман, Рик Елис и Андрю Липа

Семейство Адамс

Най-мрачното семейство на Америка се развихря в хитовата музикална комедия за любовта, семейството, доверието и израстването... с трогателен и разтърсващ обрат.

Мюзикъл

Лернер и Лоу

Моята прекрасна лейди

Може ли бедна цветарка с уличен диалект да се преобрази в "истинска дама"? Облогът на професор Хигинс с полковник Пикъринг отприщва домино-ефект от комични приключения на фона на превърнали се в класика песни от Бродуей - „Как чудесно би било” (Wouldn’t It Be Lovely), „С мъничко късмет” (With a Little Bit Of Luck), „Бих танцувала в нощта” (I Could Have Danced All Night) и много други.